Pirin a Rila 2004

5.- 17.8.2004

1.den

2.den

3.den

4.den

5.den

6.den

7.den

8.den

9.den

10.den

11.den

12.den

13.den

Diskuse
o Bulharsku

Ze Sofie na Melnik Pirin Rila Vitoša u Sofie a návrat

Pirin

4.den

8.8.
Po ranní snídani se opět vydáváme na cestu směrem Tevne Ezero. Cesta vede pozvolně nahoru, akorát ke konci nás čeká větší krpál, ale nakonec ho s vypětím sil zvládáme. Když dojdeme na Tevne Ezero, ogaři si dávají pivo a čaj. Potom se vydáváme na další cestu a pomalu se blíží večer, a tak začínáme hledat místo na spaní. Našli jsme hezký flek u plesa, kde pomalu stavíme stany, aby nám ještě proschly, sušíme spacáky a jiné věci. Děláme si večeři a plánujeme další den. Pak se ukládáme ke spánku a přejeme si dobrou noc.

5.den

9.8.
Ráno se probouzíme po deštivé noci do super modrého dne, a tak si děláme snídani, dosušujeme stany a pomalu se balíme. Asi po dvou hodinách chůze přichází bouřka, takže si dáváme ponča a pomalu jdeme dál. Ale i ty ponča po delší době propouštějí, a tak někteří z nás jsou mokří celí. Scházíme k chatě pod Vichrenem, kde zjišťujeme možnost ubytování, až se nakonec ubytujeme, abychom mohli usušit mokré věci. Odpoledne se opět vyjasní, tak tři z nás si dělají výstup nalehko na nejvyšší vrchol Pirinu na Vichren. Se stoupající výškou se dostáváme do mlhy, takže viditelnost je mizivá asi pět metrů, a tak se vracíme na chatu, dáváme si večeři a pomalu se bereme ke spánku.

6.den

10.8.
Ráno se probouzíme opět do jasného dne, děláme si snídani, balíme se a opouštíme chatu. Vydáváme se směrem Kazaňka, obcházíme Vichren a pokračujeme směrem na Končeto. S narůstající výškou se ponořujeme do mlhy, takže výhledy skoro žádné. Na hřebenu nás čeká úsek jištěný ocelovými lany, který zvládáme i přes hustou mlhu (prý je to lepší, než vidět pod sebou propast). Pomalu sestupujeme z hřebene dolů směrem Javorov. Samozřejmě nás zastihne krátká přeháňka, ale potom se vyjasní a my pokračujeme v cestě směrem až za Javorov, kde si hledáme místo na spaní, děláme večeři, stavíme stany a jdeme spát.

7.den

11.8.
Ráno vstaneme do krásného dne a těšíme se na další putování, kdy bychom přešli na Rilu, ale bohužel se dozvídáme, že Pepa celou noc proběhal na záchod, tím pádem dostal sračku a není mu dobře. Necháváme ho vyspat a později se rozhodneme co dál. Po probuzení mu není stále dobře, a tak vymýšlíme náhradní varianty. Nakonec jsme se rozhodli zůstat a večer uvidíme, jak mu bude. V podvečer si my zdraví děláme alespoň menší procházku na Javorov a zpět, kde si ogaři dávají něco na jídlo, potkáváme další Čechy a vracíme se zpět. Já si dělám večeři a jdeme spát.

Další informace z oblasti Pirin na bulharsko.net

Předchozí stránka: Melnik Další stránka: Rila

Jste návštěvník tohoto webu o bulharských horách